Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
« Föregående · 1609582 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
bifhjärta: Så in i helvete uselt markeringsspel...och kommentatorsjäveln är så jävla överlycklig.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Lindström:
Blir kanske så när HV och Växjö alltid ska ha minst en smålänning som dömer.
Blir kanske så när HV och Växjö alltid ska ha minst en smålänning som dömer.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
smallround:
NHL i så fall då för Rödin.
Eftersom han har kontrakt även nästa säsong.
NHL i så fall då för Rödin.
Eftersom han har kontrakt även nästa säsong.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
smallround: Nej för fan, ingen är klar för någon klubb än. Det har jag svårt att tro. Många är ju i en tydlig svacka.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: dom skriker för allt just nu...jag bara skriker tillbaka:)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: 56788432456 klubbor i ryggen på Brodin, zebrorna tittar på.
Thure ser helt vilsen ut.
Thure ser helt vilsen ut.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
vad har jänt med scott, rödin och thure.... ÄR alla klara för andra klubbar redan eller? Man kan ju undra....
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
70 Rodrigues: Va fan lipar publiken åt? Solklar charging...jävla nollor.
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: Verkar vara bjudningarnas afton.
Nu agerade Djoos jultomte...
Nu agerade Djoos jultomte...
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: konstigt att det inte räcker med att dommaren blåser i pipan för Brynäs ska fatta att matcken har börjat . . 20 min almänhetens åkning som uppvärmning . Det funkar inte i längden . Fan bjudning av backar igen SATANS HELVETE !!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Lindström: Vadå buss, han kan springa hem(snart gör han väl mål bara för det) :-)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
bifhjärta: nu verkar det som vi försöker ta tillbaka oinitiativet!
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Dags för Rödin att sätta sig i bussen nu va..
Viktigt räddning av Honken!!
Viktigt räddning av Honken!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Brynäsgubbe:
Brodins härliga tackling, vinner kampen i anfallszon som bäddar för 2-2, sen gör han ju själv första. Helt annan energi nu
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
maddog1970: Om jag hade skrivit att det Växjö skulle ta time out 3.59 in i andra perioden för några minuter sen, hade ni idiotförklarat mig!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
70 Rodrigues: Ja, tänkte skriva lite mer först....men ångrade mig ;-)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
maddog1970: Såja. Det behövde. Högst orättvist, men de målen är skönast!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Ollas har verktygen att bli en toppspelare, men det duger inte med månadslånga svackor! Saknar kanske rätt virke?
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: Trots pigga ben så verkar inte skallarna vara med. Vi jobbar en och en, ett Växjö med fantasi, fart och självförtroende har julafton.
Går att ändra på med lite hopsnack och lagarbete.
Går att ändra på med lite hopsnack och lagarbete.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: Om nu TJ säger något till tjejerna så kan man ju undra om dom lyssnar överhuvudtaget??
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
smallround: Nåja, nu kan det väl bara bli bättre. Spelet alltså...
« Föregående · 1609582 · Nästa »