1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic: (Ardbeg är bäst!)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: stabilt jag är glad och var en. Öl till

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio: Jaaaa! 5 poäng för seger nu alltså!?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

arnio: JAAAAA!!! Men du menar 28 pinnar va? :-)

SKÅL PÅ ER! 

Nu korkar jag upp en Ardbeg!!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

JAAAAAAAAAA!

3 poäng.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: icing Växjö!!!! 30 pinnar!!!! Serieledning!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
57 sec kvar Växjö skapas ingenting. Hansen och Gunde spelar konstant

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Brynäs skickar en icing.

1 minut kvar..


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic: 18:28 timeout. Norrena ut..nu ska det avgöras

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: Nu bör ju vi ta en pinne åtminstone om man får lov att vara pessimistisk. Då tar vi ju serieledningen.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Zappaholic:

Lyckost..... skvätter jag nåt så blir d troligen Lut, eller saltsyra.... bara att välja ;-)


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Växjö plockar Norrena med 1 min och 30 sek kvar. Tekning i Brynäs zon!

Usch, usch, usch... Nervöst är bara förnamnet.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

arnio: jag tycker att de har chanser hela tiden..

Nervöst........


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
VÄXJÖ uddlösa, nervöst. 3min kvar

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Lindström:HÅLL DETTA!!!!!!

Ursäkta att jag skriker...hällde just vin på mysbyxorna :-)


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Lindström: Dominant!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio: Modo förlorade...

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Jösses så bra Kroken spelar ikväll!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

arnio: Frölunda vinner mot Modo.

Kom igen nu, håll i nu så rycker vi lite i toppen!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
5min kvar, nu väntar alla på slutminuterna där det kommer att avgöras.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Händer inte mycket nu. Brynäs betalar och Växjö stängas sig blodiga. Fortfarande nervöst

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Och där tog Frölunda ledningen med 4-3 mot Modo.

Tappa inte detta nu Brynäs!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Enterfeldt hade en ryggsäck i form av Växjöspelare genom hela mittzon där.

Fasthållning domarn?


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Halva perioden kvar.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
brynäs08: 9:10

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

arnio:

vad står uret på?


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Såja! 3-3 i Ö-vik.

Kom igen nu Brynäs!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

MarcusElving: Hansen Ollas Johansson

jävlar vad de checkar fast Köpsjös backar


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
brynäs08:4 linan trummar på!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Dags för Ollas-Hansen-Johansson att förvalta sina lägen snart.

De jobbar ju kopiöst bra annars.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

arnio:

hahahahaha ok jag fattar!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
brynäs08: nervöst! ELIAS! CODY! HONKEN!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Lindström:
Franson - Worth waiting for!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

tompap71: Modo har tagit ledningen också!!

GRRR!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Skärpning nu Brynäs för satan, nu börjar t o m jag bli orolig.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
är i Portugal , kan man få ett snabbreferat? Tack på förhand kamrater!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Vi måste upp i banan, det här håller inte länge till.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: Frasse är ju grym. 

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio:Något Bif saknat i 10 år, förutom när Kudden gäst spelade.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tjugo8: haha Cody är som en stridsvagn, han kör över allt!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

MarcusElving:

Morgan "jävla-Smålänning" Johansson, har han någonsin haft spelförståelse?


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio: hur i hela friden lyckas zebrorna flörta för utvisning där?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Ähh, domaren missbedömer det där läget grovt.

Jag tycker inte att det ska vara utvisning, visa lite spelförståelse domarn.

Nu spräcker Växjö PP-nollan, det slår jag vad om.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic: Suck.. 

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio: ganska stark va? Kan rekommendera Lagunitas Pale Ale. Finfin.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic: ST Peters cream stout till tredje, riktigt god.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71:

Givet Växjös målsnitt vinner vi med 1,46 - 2

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Zappaholic:

Det var då det, ny period nu. Växjö brukar vara kass i sista.


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

tompap71: Känns ändå otryggt. Tycker Köpsjö kommer med hög fart i vår zon alldeles för enkelt. 


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12

Zappaholic:

Klart det kommer gynna oss. Trean sitter halvvägs in i tredje sedan prickar Harju fyran i tom kasse. Klart & betalt!


« · 1526691 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)