Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Så jävla rättvist!
Det är så rätt! Så går det Brynäs och framför allt Tommy som står som en statist i båset!
Patetiskt!
Någon måste GÖRA NÅGOT!!!
Tommy uppträder ju värre än Czarnecki, ta en time out!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knappt korpen tempo i 2´ndra, hoppas Tommy kör hårfönen nu i pausen annars så kommer det att bli torsk ikväll.
Hoppas att TJ kan få igång laget nu till tredje. Mer fart, mer intensitet.
Brynäs sämsta period denna säsong undantaget Svedberg som har räddat oss.
Det krävs att man ökar tempot i allt om det ska bli poäng i kväll.
Nu vill jag se Brynäs komma ut med ny energi i sista och ta hem dessa tre jävla pinnar.. Skitmatcher är skönast att vinna!
Växjö ser ut som rena rama mästarlaget just nu!
Tommy måste ta en time out snart
Redigerad kommentar
Verkar som om batterierna inte är uppladdade får vi med nån poäng i dag får man vara nöjd känns det som. Satan så svårt det är att få långa seger sviter i hockey. Men jag hoppas jag har fel
sylf: Brynäs är helt odugliga efter första PP't
Blir det inte bättre omgående så torskar vi detta, garanterat!
Nu lär vi sätta puckrackarn i PP så laget får lite mer energi!
Växjö har ju tagit över..
Nu börjar jag bli förbannad! Spelet är ju helt jävla odugligt!
KOM IGEN NU!
Nej, Brynäs spel är inte alls bra nu! Ingen anfallsspel i stort sett, bara passivt hela tiden samt tar dumma utvisningar.
Håller ej!
Widing har synts till lite grann bland annat skottet från halva plan! ;))
men den kedjan har inte kommit upp till normal standard och fjärdekedjan är inte heller lika bra som dom ska.. Men hansen är ju borta och Rodhin gör debut med mera så inte fyskam ändå