Veckans bild!
« Föregående · 501881 Till forumet
Sv: Veckans bild!
munkas: Hehe, det där ger frasen "Stängt träning" en helt ny innebörd. Kollar man efter så hittar man säkert Philips och Bergeron inne på "Låsta Paviljongen"
Sv: Veckans bild!
munkas: Tyckte jag såg Gunnar nere i Skåne nånstans men det måste ha varit en dubbelgångare då..
Sv: Veckans bild!
Emma no15: Det där var det mest positiva jag sett från honom på mycket länge...eller så har man blivit van *L*
Sv: Veckans bild!
GävleLasse: Är det så illa? Han kanske skulla behöva placeras på det där stället själv ;)
Sv: Veckans bild!
munkas: Hur går det för ditt lag, då? Jag gissar på skellefteå eller leksand. Kan vara modo också.
Sv: Veckans bild!
Lilljanne: verkar som råttorna dansar på bordet nu när man har hoppat av som ledare/moderator för denna GB.
Då är det läge för mig att lägga upp bilden som har legat i TIK's gb. Denna bild är faktiskt gjord utav Brynäsare här på HS!
Sv: Veckans bild!
65selander: Ett område till som vi behärskar.
Men, du, var ser du aikare här på GB:n?
Men, du, var ser du aikare här på GB:n?
« Föregående · 501881