Vem står i kassen dom första matcherna??
« Föregående · 580067 Till forumet
Sv: Vem står i kassen dom första matcherna??
21olsson: Det tror jag med ..efter super matcherna i ceska cup!
Sv: Vem står i kassen dom första matcherna??
lillovechkin: Nej det blir med största sannolikhet Karhu som står i premiären. Han har helt enkelt varit bättre än Honken den senaste tiden.
Det finns ju saker som pekar på det med... Se länk...
Det finns ju saker som pekar på det med... Se länk...
Sv: Vem står i kassen dom första matcherna??
GävleLasse: okej såg länken då blir de väl Koronen som står i allafall.
« Föregående · 580067