1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Videoklipp Leksand-Brynäs


Videoklipp Leksand-Brynäs
Tror du kommer ha videoklippen till årsvideon, men du kunde ju lägga ut något litet, om du vill.

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
BrynäsPer1: Det kommer att komma upp ett lite videoklipp från matchen, hoppas bara någon mer än du som är intresserad.

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
jag hoppas att dem värvar en bra forward..

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
DMartinssonBSKV: Då var klippet online, www.brooklyntigers.se/div/5nov.wmv

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
HF: Härligt HF

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
HF, DMartinssonBSKV: Kul klipp. Roligast var efter att puvken letat sig in bakom Leksandskeepern. Undrar hur mycket bildstabilisator det hade behövts då?:-)

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
Frisco: Det hade inte räckt med EN steadycam iaf...

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
Frisco: Ja det var svårt att hålla kameran still :-)

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
Underbar film!!nu längtar man redan tills nästa invasionsresa

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
prosten: Vi skyller det hela på ett undermåligt grundarbete på Ejendals Arena.. ;)

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
Tackar för den fina kritiken, det uppskattas

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
GävleLasse: Det gör vi.

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
HF: hehe kul o se... :D vilken stämning!

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: ja härlig stämmning, hoppas den kan fortsätta nästa match

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: ja hoppas kan man ju alltid göra..! :)

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: ja, men det är ingen omöjlighet

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: nej givetvis inte..! Tänk om vi kunde ha sån där klack varje hemmamatch också, de skulle inte va helt fel!

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: Det var ju 5 bussar från gävle om alla går på hemma matcherna och står i klacken och sjunger blir det bra

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: Ja då skulle det ju bli jättebra, men jag tror tyvärr att kanske 2av bussarna (100pers) går på hemma matcherna och sjunger. Tråkigt men sant tror ja!

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: Ja tråkigt men sant

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: Ja precis.

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: Men de som var i leksand såg väl hur kul det är med en bra klack, så varför inte komma på hemma matcherna också åh sjunga

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: Ja jag förstår inte varför inte alla som åkte från gävle till Leksand går på hemmamatcherna. Det blir ju närmare och billigare för dom, och det skulle bli så mycket roligare i galverinken om det jämt va sån där stämmning.

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
elin: Ja, det är ju inte svårt att få bra stämming om folk bara kommer dit

Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
85E-Martinsson: Rolig filmsnutt faktiskt. Va ju bra med drag även innan matchen. Trots att jag tycker baren va full med folk hela tiden :)

De e nog många av dom som åkte som sitter på sittplats kan jag tänka mig. Men som sagt, de vore kul om de kunde va sånt drag hemma jämt..

« · 611597

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)