1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779499 inlägg · 7967 ämnen

Webbklubben?


Webbklubben?
Chatten på Bynäs hemsida verkar ju inte gå direkt lysande och då är jag snäll i mitt utlåtande. Blir nog svårt att få ditt folk att chatta, eftersom SpS finns.Eller vad säger ni?

Sv: Webbklubben?
70 Rodrigues: Håller med, skulle vara intressant hur mycket det har kostat BIF.
Fast man kan ju även se det som medlemsvård som är viktig.

Men jag säger bara Je flytt int´

Sv: Webbklubben?
65Selander: Vet inte hur många medlemmar som har önskat en chatt på hemsidan men det kan väl inte vara alltför många med tanke på besöksfrekvensen?? Je flytt int´ je heller :-))

Sv: Webbklubben?
70 Rodrigues:

På MoDos hemsida brukar folk önska sig en match-chatt, har jag för mig. Kanske blev något fel någonstans i kommunikationen?

Sv: Webbklubben?
70 Rodrigues: Ja så länge Sps finns blir det nog svårt för Webbklubbben. Sps har rotat sig bland oss Brynäsare. Men all heder att dom försöker med något i alla fall. Webbklubben kanske kan bli ett komplement till Sps för att hålla kontakt mellan oss supportrar och dom styrande i kubben + spelare och andra intressanta personer med Brynäsanknytning. Det är väl så lite dom har tänkt tror jag. Men den stora debatten kommer att fortsätta här på Sps tror jag.

Sv: Webbklubben?
Är det någon som har koll på våra skadade spelare och hur dom mår ?

# Joakim Lundström
# Henrik Petré
# Daniel Cassleståhl
# Jonas Soling
# Roger Kyrö
# Ove Molin

Har jag missat någon ?


Micke Lind´s ljumskar var också slitna.

Sv: Webbklubben?
Makkan: Vad jag har förstått så är Jocke på bättringsvägen och ska/har börjat isträna i alla fall. Casselståhl har kastat kryckorna och kan röra benet rätt så obehindrat, det visade han mig i Gavlerinken för några veckor sedan. Då sa jag att det inte längre fanns några ursäkter för honom att inte spela, men då skrattade han. (bäst att tillägga att jag skojade med honom) Det blir nog inget mer denna säsong i alla fall. Och lika bra är väl det, för vi har ju sett hur det har gått med för tidiga återkomster. Det leder oftast till en ännu längre sjukfrånvaro på sikt. De andra du nämnde vet jag ingenting om.

Sv: Webbklubben?
65Selander: In med en länk till Sportsnack på hemsidan sen kan man ha en matchchatt där för dom som vill. Sps är överlägset som fanforum närheten till andra lags fans är förträfflig!

God Jul alla brynäsare och en ok jul till alla andra ;)

« · 353681

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)