En undran? Vad kostar det och slänga in en annons på blocket?
blocket.se
« Föregående · 1073665 Till forumet
Sv: blocket.se
73Sjöbba: alla pengar gick ju åt till hockey kortet i vinter. För min del det är svin dyrt att gå på hockey i Skellefteå.
Sv: blocket.se
Salle: ja det kommer ju från ett lags supportrar lags spelare spelar grishockey hockey. Säger bra gnäll Sundström säger inget mer.
Sv: blocket.se
knaskamilla:
Jag rekommenderar kaniner eller hönor.
Båda är betydligt billigare än svin.
Jag rekommenderar kaniner eller hönor.
Båda är betydligt billigare än svin.
Sv: blocket.se
Metal Guru:
Ren då? Jag tror att de har mer sådant än kaniner i Skellefteå, faktiskt.
Ren då? Jag tror att de har mer sådant än kaniner i Skellefteå, faktiskt.
« Föregående · 1073665