Djur & natur
« Föregående · 749318 Till forumet
Sv: Djur & natur
matte1: Morgon i Sydafrika är morgon här... Vi ligger på olika hemisfärer och har olika årstider men vi ligger i samma tidszon.
Sv: Djur & natur
Foldron: Det florerade en liknande länk från ett vattenhål i Botzvana i fjol.
Ganska intresant att sitta och titta på.
Ganska intresant att sitta och titta på.
« Föregående · 749318
Den sänder live bilder (med ljud) dygnet runt, bästa tid är väl tidigt på morgonen.
www.wavelit.com/popup/player.asp