mattias - 74: Göteborgs största(?) 454 gram plus tillbehör och pommes tog en dryg halvtimme att få ner, utan att stressa något nämnvärt. Så testa du, det låter inte helt oöverkomligt.....
mattias - 74: Nej, det blev färskpäror igår. Givetvis stark ost, Västerbotten känns självklar vad gäller det. Öl och nubbe fick det bli. Men jag skulle nog mycket väl kunna tänka mig mjölk till strömmingen, det funkar till allt! ;-)
Käkar du med mandelpotatis också eller ? När jag äter så är det mandelpotatis tunnbröd rödlök gräddfil samt en stark ost. Mjölk är bäst till denna delikatess
wap.hockeysnack.com Surströmming... nja här blir det någon pilsner till på Linas innan man jagar sig hemmåt. Skall ut och rasta 66Berglund imorn. Han har börjat på Norra Länken nu.
wap.hockeysnack.com Kul festdag för "080808" arrangörena, regnet totalt öser ner just nu och be äknar fortsätta hela dagen/kvällen. Blir nog en stilla hemmakväll istället.
3 av samma låt. Manics är ju alltid Manics åsså Nina förståss, snygg, självständig och en grym pipa, dessutom gillar hon att sjunga tidig Sabbath. Vi får se, det kommer nog en till 3 från 1 med Manics.
Manic Street Preachers featuring Nina Persson – “Your Love Alone Is Not Enough”
Vi passerar gigantiskt skörderedskap på vår färd mot vår stad i väst. Vart är på vi på väg?
Denna mening tog de 10 p på. Förmodligen extremt mycket tur, men ändå, rätt bra gjort.
Det ser ut att vara ett roligt startfält, det roligaste någonsin ser det ut som. Jag tycker att de har varit lite väl mossiga ibland på slutet. Detta ser riktigt vasst ut.
Cecilia Hagen, Wester, Hoa och han som sen blev dommare är nog de vassaste. Det finns och en bottenskrap, ett slags rekord i pinsamheter, en dumstrutsklubb som borde censurerats och förbjudits. Dessa tre var utan inbördes ranking: Sievert Öholm, Niklas Wikegård och La Camilla Henemark.
Hmm, brukar det verkligen vara så svårt att få ungar att äta kött?
"Kids love spaghetti but for many parents it's hard to get them to eat meat - so the meaty, protein saturated, pasta version could be an innovative way of providing youngsters with vital nutrients and iron."
Paddan: Är dom inte värd detta då? Tänk vilka risker dom utsätter sig för. Hur som hällst är det f..n det bästa motor program som finns. Tyvärr är det ju även Morden i Middsomer också. Vilket innebär krock.
R.I.P
Bernie Mac
TRÅKIGT