Petey21: Jasså dom vill vara med i leken också. Själv har jag i regel alltid kört Safari hemma på Macen och Explorer på arbetsdatorn. Häromdagen testade jag dock att installera Safari även på arbetsdatorn och blev faktiskt förvånad över hur mycket snabbare den var än Explorer. Ladda gärna ner och testa ;)
Ser att Google ger sig in i kampen om webbläsare med Google Chrome, som jag personligen tror blir en utmanare åtminstone till Firefox, åtminstone att döma av vad folk på andra forum tycker. Ladda ner och testa, och skriv gärna vad ni tycker.
Per HApps: Ja ja, så skulle jag också säga om jag ertappades med en hemsida med rosa bakgrund...
Minnen går antingen sönder direkt, eller om hundra år. Eller när man hanterar dem.
Det finns minnescheckprogram som man kan använda. Har inget namn i huvudet nu, och ingen tid att leta. Ska ut i skärgårn tidigt imorrn bitti. Men det finns säkert annat folk som kan hjälpa till.
Metal Guru: det är grabbens dator, och den där sofi är en klasskompis.
windows är helt nyinstallerat med senaste windows update inkört, det var det första jag gjorde innan jag drog igång. sedan körde jag in avast innan jag kopplade upp mig på nätet.
Jag lämnar in den där jag köpte den i morgon, men jag är en aning nyfiken då jag kanske lär mig något.
Det sitter 4 st 1gb minnen i den. Skulle något av dom vara kaputt, redan?
En lastbil som ska svänga vänster där har påbörjat sin inbromsning redan i nerförsbacken 4-500 meter innan. Om kvinnan och bussföraren legat för nära och hållit för hög hastighet hade olyckan skett mycket tidigare.
knaskamilla: Om lastbilen stod stilla och bussen körde in i lastbilen med sån fart att släpet kastades ut i mötande körbana så handlar det inte om att hålla hastigheten och avståndet. Det handlar istället om ren ouppmärksamhet från bussförarens sida.