Har lagt märke till att HS-editorn har en förkärlek till att addera ett mellanslag här och där, varför jag inte lämnar någon garanti på att dessa rättelser kommer se bra ut denna gång heller.
PS - Selander - imorrn tror jag att vi har samma arbetsgivare.
65selander: Tycker det ser korrekt ut, men jag har märkt att ibland så bryter den rad om den blir för lång och då får jag samma problem som du om jag inte ställer muspekaren efter [url= och ser till så att allt är på samma rad.
Et tu Brute: Då har du mycket gott att upptäcka framför dig. Första plattan och de två senaste är helt underbara. Där emellan är det bara att njuta av högklassig sydstatsrock med influenser från både Motown och brittisk 70-tals hårdrock. Kan varmt rekomendera Dubbel cd/DVD liven Deepest end också. Med gästbasister av världsklass.
Detta är klassiska Midnight oil från storhetstiden på 80-talet.
Lägg märke till när australiens bästa trummis, Rob Hirst, tar över under livespelningen- då om inte annars, märks storheten och vilket driv bandet hade.
Robban : Jag tycker att Gov't Mule passar bättre under den här tråden , för mig så är dom bara ett skapligt coverband . Fast dom har ju blivit bättre med åren .
Et tu Brute: Var tvungen att kolla i vinylbacken. Jodå, där finns 2 LP med den gode Rory: "Deuce" och "Blueprint". Ack ljuva (tidiga) sjuttital: Brynäs regerade på isen (fast mer än idag...) Robban Brobergs "Pling Plong Show" på TV på lördagkväll. Vart har livet tagit vägen?
Vilka tider. Marley var väl huvudnumret? Hells Angels fanns inte. Men varenda jävel från Bullshits MC var där för att kolla in Costello. Tror att det var på lördagen. Det var en jävla massa slagsmål i tälten den dagen.
Rockpalast är det nostalgivarning på annars. Sändningar därifrån införde regimen i slutet på 70 och början på 80-talet, för att hålla oss luvar hemma på Lucian.
Nu släpper vi södern och över till något helt annat. 3 låtar från i mina ögon ett av de bättre album som någonsin släppts. Året var 1979, men ämnena håller än idag. En naiv syn på USA? One night stands? Meningen med livet?
Salle: Jag verkar ha problem med att komma ur min shinsfas. Den här låten är ju otroligt bra! Börjar som en Jakob Hellman-låt men slutar i någon form av sakral röra.
Bad_Brett: Du förnekar dej aldrig. För några år sen hånade du tjejen som vågade anmäla nån fet vd när han tafsade på henne . Hon skötte sitt jobb som servitris under MoDo-match, men du tog givetvis sida för svinet. Sedan hade du mage att ... | Läs mer
Paul Potts, en blyg mobilförsäljare utan självförtroende från Wales i England som anmäler sig till en talangtävling.
Kolla in filmen i länken.