Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Metal Guru: Nu blir jag lite besviken på dig , när du inte markerar THE OUTLAWS (US), fast dom är nog inte lika bra längre när förre Lynyrd Skynyrd gitaristen Hughie Thomasson dog för ett och ett halvt år sen .
BLACKFOOT (US) Markerar du inte heller , där lirar ju nuvarande Lynyrd Skynyrd medlemmen Rickey Medlocke .
Wayne Gresky:
Jag är lite smått nyfiken på dessa hjältar (med markering för top of the bill):
Sweden Rock Festival (3-6 juni, Sölvesborg):
HEAVEN & HELL (UK)
ZZ TOP (US)
TWISTED SISTER (US)
MOTÖRHEAD (UK)
JOHNNY WINTER BAND (US)
URIAH HEEP (UK)
MARILLION (UK)
RIOT (US)
BLACKFOOT (US)
DEMON (UK)
THE OUTLAWS (US)
THE TUBES (US)
KEBNEKAJSE (S)
| Västernorrland nånstans. | |
| 52% (12) | |
| Nakenbadet vid Dalälvens mynning. | |
| 26% (6) | |
| Stockholm. | |
| 9% (2) | |
| Göteborg. | |
| 9% (2) | |
| Nä fy för den lede. Kan inte ens stava till Summit. | |
| 4% (1) | |
Antal röster: 23 st
| Nån gång i juli månad. | |
| 53% (9) | |
| Helgen innan skolan drar igång i augusti. | |
| 18% (3) | |
| Kanske, om Gud vill och jag får gratis skjuts, sovplats ordnar sig och ölen är gratis. | |
| 18% (3) | |
| Helgen mellan skolavslutning/midsommar. | |
| 12% (2) | |
| Nä, fy för den lede! Aldrig. | |
| 0% (0) | |
Antal röster: 17 st
knaskamilla:
Ja, ställen finns det många att välja mellan, frågan är ens om det är värt att diskuttera då ingen är intresserad av att komma?
Metal Guru:
Sundsvall eller Örnsköldsvik är ju bra platser. Sedan går det bussar från både städerna dit, ganska behaglig resa :)
Tänkte höra om det fortfarande finns någon form av intresse för en summit denna sommar?
Denna gång ska vi nog satsa på en bättre plats än Stockholm, jag börjar överväga allt mer om inte Kramfors vore den utlimata platsen?
Per HApps:
Är det samma Junior som har Clockwork Orange-rummet?
Hälsa i så fall att det sitter en gubbe på Internet som är dubbelt avis på honom... ;0)
Per HApps:
De blev alltså skiftade..?
Och inget gick sönder. Gott.
Det är sällan som allting bara är stendött, så då brukar det lukta vajsing i strömförsörjningen.
Per HApps:
Går fläktarna igång då du trycker igång maskinen?
Nackdelen med att bygga ihop själv, är att man själv är ansvarig för att grejerna håller sig vid liv. Är något trasigt måste du och säljaren (Komplett) reda ut när det blev trasigt.
Annars hade det varit roligt och sett Twisted Sister . Morsan drömmer väl fortfarande mardrömmar om planschen som satt ovanför sängen i mitt pojkrum med Dee Snider som sitter och gnager på benet från Stay Hungry skivan.