Vetgirig: HS-Raketen
965943 · Nästa » Till forumet
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Frisco: Efter nästa sesong kan du räkna med tre lagmedlemmar ifrån MoraLeksand United i divison ett.
M Guru är mästaren , Stigsson gick upp från tvåan , och jag gör honom sällskap två matcher senare .
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Frisco:
Nästa säsong möts vi nog i hissen Frisco! :)
Förresten, nästa säsong startas automatiskt när denna är slut, vilket bör innebära att det sker inatt.
Nästa säsong möts vi nog i hissen Frisco! :)
Förresten, nästa säsong startas automatiskt när denna är slut, vilket bör innebära att det sker inatt.
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Frisco: Imponerande att du fick fyra rätt. Tycker frågorna var skitsvåra rent ut av.
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Frisco:
Igår fick jag en Win-updatering med tvingande reboot. Lite segt blev det under nedladdningen, och sedan hade jag 5 min på mig innan tiden var gången för System Shutdown... Dock bara duellmatch, men ändå...
Igår fick jag en Win-updatering med tvingande reboot. Lite segt blev det under nedladdningen, och sedan hade jag 5 min på mig innan tiden var gången för System Shutdown... Dock bara duellmatch, men ändå...
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Gidde: Du menar att man ska skylla på att virusprogrammet startar eller nåt liknande?
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
difzi:
Du är en stor förlorare som inte ens försöker bortförklara din förlust! :)
Du är en stor förlorare som inte ens försöker bortförklara din förlust! :)
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Gidde:
Upplägget verkar bra, svårt att säga efter en match.
Frågorna höll enligt min mening.
Tiden som du säger va lite knapp men det gör det också lite roligare :)
Upplägget verkar bra, svårt att säga efter en match.
Frågorna höll enligt min mening.
Tiden som du säger va lite knapp men det gör det också lite roligare :)
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Tre stycken matcher som kvar som inte båda tävlande svarat i.
Åsikter?
Hur tycker ni upplägget är?
Var frågorna blandade och av bra kvalitet?
Tiden kändes lite snål, men jag tycker det ska vara så, lite stress ska man känna!
Hoppas bara att det inte gör att dom med dålig lina får problem, för så var det inte tänkt.
Kom gärna med synpunkter, nästa säsong är ju inte så långt bort, så det finns ju möjligheter att finjustera lite då..
Åsikter?
Hur tycker ni upplägget är?
Var frågorna blandade och av bra kvalitet?
Tiden kändes lite snål, men jag tycker det ska vara så, lite stress ska man känna!
Hoppas bara att det inte gör att dom med dålig lina får problem, för så var det inte tänkt.
Kom gärna med synpunkter, nästa säsong är ju inte så långt bort, så det finns ju möjligheter att finjustera lite då..
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Gidde:
Då är vi två som inte hann svara på alla frågor ;) Läste en sekund för sakta... Men tack för en bra match! :)
Då är vi två som inte hann svara på alla frågor ;) Läste en sekund för sakta... Men tack för en bra match! :)
Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Frisco:
Vi hade en hel del långa läsfrågor i vår omgång.
Vad AM har för ursäkt vet jag inte! ;-)
Jag hann faktiskt inte ens svara på sista frågan, tur jag vann ändå! :)
Vi hade en hel del långa läsfrågor i vår omgång.
Vad AM har för ursäkt vet jag inte! ;-)
Jag hann faktiskt inte ens svara på sista frågan, tur jag vann ändå! :)
Vetgirig: HS-Raketen
I väntan på en egen bok föreslår jag ovanstående nomenklatur för att luckra upp dagens jätteheffaklumptråd till något överskådligt.
Och väl där ändrar vi reglerna, så det blir fullt.