Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 964727

Sv: Vetgirig: HS-Raketen
Tre stycken matcher som kvar som inte båda tävlande svarat i.

Åsikter?
Hur tycker ni upplägget är?
Var frågorna blandade och av bra kvalitet?

Tiden kändes lite snål, men jag tycker det ska vara så, lite stress ska man känna!

Hoppas bara att det inte gör att dom med dålig lina får problem, för så var det inte tänkt.

Kom gärna med synpunkter, nästa säsong är ju inte så långt bort, så det finns ju möjligheter att finjustera lite då..

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja