Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Hotmail


Hotmail
Någon fler än jag som allt oftare får meddelandet "This server is to busy" när man ska logga in på hotmail?
Otroligt enerverande och ytterligare ett - för BG.

Sv: Hotmail
250kg kärlek: Det har väl hänt nån enstaka gång, men vanligt tycker jag inte att det är.

Sv: Hotmail
250kg kärlek:

Jag loggar nu inte direkt in dagligen, men det har inte varit några problem för mig alls. Dock väntar jag med spänning på gmail, sen blir det nog stället jag kommer ha som "registrerings och spam" adress.

« · 401105
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja