Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1019679

Sv: Fråga experterna
Poffa: anti-icing, det lät roligt. Då är det inte Åka Andersson man tänker på i första hand.

När det gäller järnväg och vänstertrafik så är det ju bra att alla håller det vänstra spåret där det finns dubbelspår. Annars vore risken för frontalkrockar stora.
I Malmö praktiseras numera högertrafik.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja