Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1039964

Sv: Fråga experterna
Nu skulle jag behöva svar från en expert på amerikanska tidszoner alt. TV-program. Jag har länge undrat vad grejen är när de i TV-program som sänds från USA gör reklam för ett kommande program och anger tiden till t.ex. "at nine, eight central". Ett tag tänkte jag att de kanske bara har två tidzoner där borta, men så var det ju inte. Så?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja