Inlägg: 1084035
Svarskommentarer
Sv: Only in US of A
Jag råkade ramla på en intressant dokumentär om Lee Atwater idag. Den rekommenderas varmt. Finns att se på länken.
Obama verkar bli amerikas 44:e president, vad tycker ni om det ? Personligen har jag inte följt valet så där överdrivet mycket, bara sporadiskt på nyheterna m.m
Är Obama rätt man att leda världens mäktigaste land ? vad tycker ni ?