Inlägg: 1160899
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
knaskamilla:
Försökte faktiskt ta reda på det.
Men den här sidan gav inget svar.
Mer än att det var en Renualt, den registrerades för trafik i Sverige 2000-01-20 samt att kopplingsanordningen är KULA, förståss.
Försökte faktiskt ta reda på det.
Men den här sidan gav inget svar.
Mer än att det var en Renualt, den registrerades för trafik i Sverige 2000-01-20 samt att kopplingsanordningen är KULA, förståss.
En lösning kan vara att sms:a bilregistret och ta reda på vem som äger bilen, för att på så vis möjligtvis kunna ringa den personen.
I länkad artikel står det pyttelite om att ingripa.