Inlägg: 1160908
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Ser nu att det finns en sån här tjänst.
Vem vill SMS:a?
Vem vill SMS:a?
Länkar:
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordons-agaruppgift/Vem-ager-fordonet-sms-tjanst/
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordons-agaruppgift/Vem-ager-fordonet-sms-tjanst/
Försökte faktiskt ta reda på det.
Men den här sidan gav inget svar.
Mer än att det var en Renualt, den registrerades för trafik i Sverige 2000-01-20 samt att kopplingsanordningen är KULA, förståss.