Inlägg: 1184001
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Ja visst pratar vi Åsele - och endast Åsele, knaskamilla:
"Jag tycker att det är intressantare (förutom det lustiga i att de förbjuder dubbar på en gata, och inte i hela stan) att fler städer vill förbjuda dubbar. Hörde något om typ Göteborg, Malmö, Sundsvall... Sundsvall?!"
"Jag tycker att det är intressantare (förutom det lustiga i att de förbjuder dubbar på en gata, och inte i hela stan) att fler städer vill förbjuda dubbar. Hörde något om typ Göteborg, Malmö, Sundsvall... Sundsvall?!"
Sv: Det finns idioter
knaskamilla: Åsele har riktiga vintervägar så då funkar det utmärkt med dubbfria vinterdäck.
Ja, men nu pratade vi ju om Åsele. Jag har bara varit där en gång, men jag gissar att det är vinterväglag där på vintrarna.