Inlägg: 1184031
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Metal Guru:
Nä, i det där du citerade var det Sundsvall jag hakade upp mig på. Sen nämnde någon Åsele, det ligger ju ännu mer norrut.
Nä, i det där du citerade var det Sundsvall jag hakade upp mig på. Sen nämnde någon Åsele, det ligger ju ännu mer norrut.
Sv: Det finns idioter
Metal Guru: Jag förstår inte, om ni tar bilen till sthlm, åker ni runt med bilen då? Själv lämnar jag bilen och njuter av en oftast väl fungerande kollektivtrafik.
"Jag tycker att det är intressantare (förutom det lustiga i att de förbjuder dubbar på en gata, och inte i hela stan) att fler städer vill förbjuda dubbar. Hörde något om typ Göteborg, Malmö, Sundsvall... Sundsvall?!"