Huge: Ändå intressant att se att många av oss delar samma synsätt som idioterna. Fast låt Silbersky försvara dem några minuter så inser vi snart att vi är de enda idioterna.
Inlägg: 1257096
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
NuMo:
Alternativt låta Christer med Kvasten städa åt oss. Kanske vi även, kan klara ut Palmemordet till på köpet.