Inlägg: 1257099
Svarskommentarer
Sv: Det finns idioter
Ja, vad ska vi med rättssystem till?
Det hade ju funkat mycket bättre om vi kunde ha ihjäl de här så fort som möjligt, helst riktigt plågsamt - och så att vi alla kan stå i en ring runtikring och skratta åt när de inser hur dumt de gjort!
Mohahaha!
NuMo:
Alternativt låta Christer med Kvasten städa åt oss. Kanske vi även, kan klara ut Palmemordet till på köpet.