Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1327942

Sv: Fråga experterna
mattias - 74:

Hehe. Det är en vitt förespråkad modell i alla fall. Själv kör jag kaos-modellen. Ett djävla hopkok av fasta och rörliga lån med diverse räntor och bindningstider.

Samvetet och god nattsömn i ena vågskålen och ditt ekonomiska sinne i den andra, är mitt råd.

Svarskommentarer

Sv: Fråga experterna
bisterfinnen:

Ja det är sannerligen inte lätt. Vissa påstår att fast är bäst och visa påstår att rörliga är bäst, undrar vad banken säger :)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja