Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1348934

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
ÖstrandsNisse: Har tre månaders uppsägningstid, det är det enda.

Svarskommentarer

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
Poffa: Vad betalar du? Vågar man fråga det. Säg inte 99:- i månaden. D knäcker du mig totalt. :))
Jag betalar 659 tror jag, sedan tillkommer en kortavgift några gånger per år.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja