Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1348936

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
Poffa: Vad betalar du? Vågar man fråga det. Säg inte 99:- i månaden. D knäcker du mig totalt. :))
Jag betalar 659 tror jag, sedan tillkommer en kortavgift några gånger per år.

Svarskommentarer

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
ÖstrandsNisse: Jag degade över 700 för Totalpaketet + Max men nu är det helt plötsligt nere på 427 spänn, fattar ingenting?

Sv: Canal Digital - pest eller kolera
ÖstrandsNisse: Låt mig återkomma kring summan, jag är i Lapp-helvetet just nu och minns inte summan. Den ändrades ju alldeles nyligen.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja