Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1371914

Sv: Mästarnas mästare
En rejäl sågning är alltid en underhållande läsning:

Svarskommentarer

Sv: Mästarnas mästare
T T: Haha herr Wahllöf tog inte den enkla vägen och sågade något mer tacksamt "underhållningsprogram" utan han gick direkt på dom tunga pjäserna. Jag tror att det var så här att herr Wahllöf märkte att han var relativt ensam om att titta på Bachelorette, som bara till för något program sedan hade samma sändningstid som Mästarnas mästare, (och det vet jag bara för att jag läste det i tidningen) och därefter lackade ur fullständigt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja