Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1371915

Sv: Mästarnas mästare
T T: Haha herr Wahllöf tog inte den enkla vägen och sågade något mer tacksamt "underhållningsprogram" utan han gick direkt på dom tunga pjäserna. Jag tror att det var så här att herr Wahllöf märkte att han var relativt ensam om att titta på Bachelorette, som bara till för något program sedan hade samma sändningstid som Mästarnas mästare, (och det vet jag bara för att jag läste det i tidningen) och därefter lackade ur fullständigt.

Svarskommentarer

Sv: Mästarnas mästare
Olle: Vilken tur att det finns pretentiösa recensenter som vet vad vi svenskar bör gilla! Det finns många program som är bättre, intressantare och roligare än Mästarnas mästare. Klockan åtta en söndagskväll kanske två miljoner svenskar vill koppla av med något lättsmält innan arbetsveckan börjar igen. Tänk att alla måste tycka så förbannat! Fast din teori är tilltalande Olle. ;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja