Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714635

Sv: Zon för politiska diskussioner
Peja: Lyssnade inte då på de Pfizer-köpta kärringarna på FHM som i SVT sa att vaccinet stoppade spridningen. Jag läste på! Många trodde dock på säljsnacket. En dag vaknar ni också upp :-)

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Sen kommer inte Ryssland rulla in över Europa. De hade ju bara rostiga spadar ett tag lät det. När man läser papegoja-snacket från EU/NATO undrar man om vi är i en låtsasvärld. Dessa så kallade ledare är ju dummare än tåget eller får betalt för att upprepa ett narrativ.

Sv: Zon för politiska diskussioner
Costanza: Ja, med tiden kommer det säkert visa sig att diverse experter och forskare har fel, och att några amerikanska konspirationsteoretiker på youtube har rätt. Så blir det säkert med allt. Låter rimligt.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja