Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 2714640

Sv: Zon för politiska diskussioner
Sen kommer inte Ryssland rulla in över Europa. De hade ju bara rostiga spadar ett tag lät det. När man läser papegoja-snacket från EU/NATO undrar man om vi är i en låtsasvärld. Dessa så kallade ledare är ju dummare än tåget eller får betalt för att upprepa ett narrativ.

Svarskommentarer

Sv: Zon för politiska diskussioner
Costanza: Det är nog du som lever i en låtsasvärld och eventuellt har struntat i geografilektionerna. Ryssland har redan rullat in över Europa, eftersom Ukraina är ett europeiskt land. Vad deras långsiktiga plan är vet knappast vi.

Det var ett stort misstag att inte sätta hårt mot hårt när Hitler började med sina anfallskrig. Det har västvärlden lärt sig av, därav reaktionen Rysslands anfallskrig mot Ukraina.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja