Inlägg: 2917591
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
NuMo:
Jag skrev att mycket av han säger är för att reta upp folk
Det var det jag syftade med dina påståenden
Mycket av det han säger skall nog tas med en rejäl nypa salt
Det där om Grönland och Kanada har ju bara varit tomma hot
Så du menar att kriget hade existerat ändå? Nyfiken på hur du menar då
Jag skrev att mycket av han säger är för att reta upp folk
Det var det jag syftade med dina påståenden
Mycket av det han säger skall nog tas med en rejäl nypa salt
Det där om Grönland och Kanada har ju bara varit tomma hot
Så du menar att kriget hade existerat ändå? Nyfiken på hur du menar då
Absolut av en annan uppfattning.
Men för det första. Du svarade inte på en enda av mina frågor. Varför?