Inlägg: 2917600
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
mattias - 74:
Haha! Hur vet du att det är tomma hot?
Varför gör han en massa tomma hot om han hans högsta önskan är att få Nobels fredspris?
Det är ju mot vänner. Jävla idiot.
Men du verkar ju gilla det.
Lägg ner NATO. Du är helt lurad.
Haha! Hur vet du att det är tomma hot?
Varför gör han en massa tomma hot om han hans högsta önskan är att få Nobels fredspris?
Det är ju mot vänner. Jävla idiot.
Men du verkar ju gilla det.
Lägg ner NATO. Du är helt lurad.
Jag skrev att mycket av han säger är för att reta upp folk
Det var det jag syftade med dina påståenden
Mycket av det han säger skall nog tas med en rejäl nypa salt
Det där om Grönland och Kanada har ju bara varit tomma hot
Så du menar att kriget hade existerat ändå? Nyfiken på hur du menar då