Inlägg: 2917617
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
NuMo:
Jävla idiot? Personangrepp
Gulligt
Ha en fin kväll Numo
Går inte att diskutera politk, man blir bara osams
Sänker mig inte till din nivå
Jävla idiot? Personangrepp
Gulligt
Ha en fin kväll Numo
Går inte att diskutera politk, man blir bara osams
Sänker mig inte till din nivå
Haha! Hur vet du att det är tomma hot?
Varför gör han en massa tomma hot om han hans högsta önskan är att få Nobels fredspris?
Det är ju mot vänner. Jävla idiot.
Men du verkar ju gilla det.
Lägg ner NATO. Du är helt lurad.