Inlägg: 2917652
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
NuMo:
Ja du verkar ju veta hur det ligger till och känna Trump
Stå för vad du tycker det är helt ok men personangrepp är aldrig ok
Jag står för mina åsikter men skulle aldrig kalla folk för idioter
Det är jävligt barnsligt
Som sagt
Jag lägger ner nu
Ha en fin kväll
Ja du verkar ju veta hur det ligger till och känna Trump
Stå för vad du tycker det är helt ok men personangrepp är aldrig ok
Jag står för mina åsikter men skulle aldrig kalla folk för idioter
Det är jävligt barnsligt
Som sagt
Jag lägger ner nu
Ha en fin kväll
Låtsas som du, att hot som varenda utsatt tar som ett allvarligt tom. livsexistentiellt hot är på skoj. Såklart reagerar jag mot din skojsiga tolkning.
Du är tydligen ok med med att Trump säger att vi skall militärt ta över Sverige. Därför är du en idiot.