Inlägg: 2917657
Svarskommentarer
Sv: Zon för politiska diskussioner
mattias - 74: Trump gör väl aldrig personliga angrepp. Nu skrattar jag ihjäl mig.
Är du och Trump kompisar?
Är du och Trump kompisar?
Ja du verkar ju veta hur det ligger till och känna Trump
Stå för vad du tycker det är helt ok men personangrepp är aldrig ok
Jag står för mina åsikter men skulle aldrig kalla folk för idioter
Det är jävligt barnsligt
Som sagt
Jag lägger ner nu
Ha en fin kväll