Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 728517

Sv: Metallica
Paddan: Stämmer bra. Efter några dagar i mp3spelaren har den växt litegran, fast mitt huvudsakliga intryck är detsamma som första gången. Några riktigt coola partier, men för lång och ojämn.

MIK 7-1: Jag gillar både gammla och nya Metallica. Mer gammla såklart och Load ReLoad är ju, även om de är bra, tråkiga för att vara gjorda av just Metallica.

St Anger gillar jag skarpt dock.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja