Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 732523

Sv: Carola!

mattias - 74: Det jag menar är att om Carola kör för fort inför lagens väktare ska hon ta följerna av det. Precis som en vanlig Svensson får göra.

Om det sedan står en hastighetskamera som du eller jag lyckas undvika, trots att vi kört förbi den i för hög hastighet, så har det inte med saken att göra. Vi kan kalla det tur. Blir man tagen på bar gärning är vi alla lika inför lagen.

Det är det jag tydligen missförstått.


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja