Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen
« · 553556 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Sådär stolt som du önskar blir den nog bara som målad på duk. Det är trevligare med en på riktigt. För övrigt var jag ut vid sjublecket här i Skärhamn i morse för att fiska makrill. Blev mest mat till måsarna det..

Jag vill se en blid på fyren Pater Noster.

Sv: Hitta bilden!
Dream Team:OK, fast fenan skulle vart stoltare.... Önska på vettja....

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Här, kanske?




Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Skit i Klasse, snacka med Klabbe istället... Historien är obetalbar och svaret på önskningen finns på Oslo-polisens kontor.... Jag switchar... Jag vill se en Blue Marlin redo för fight där svärdet och den stolta fenan syns .....

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Ok jag vann... Nu är jag beredd på armhävningsböter... Det jag vill se är den böteslapp som Oslo-polisen gav Klabbe Nylöf för att han framförde en segelbåt i 30 knop i inloppet till Oslo hamn när det bara vare tillåtet med 8 knop..... Fan, man ska respektera fartgänserna, fast i det här fallet så håller jag med Klasse, man ska hålla höjden och hålla farten och gärna högre och gärna fortare hela tiden när man seglar...... Snacka med Klasse, så kanske ni får åka vattenskidor efter en segelbåt.......hehe....

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Nu blottar jag lite av mitt hem....

Sv: Hitta bilden!
El Maco: OK, då kör vi lite sprit... Billig malt, Black Ribbon Ja.. Men nu så är ju serien av Macleod's bra.... Highland och Speyside är OK, Islay är jävligt prisvärd och god... Men om man ska köra blended fulwhisky så tycker jag att Lauder's står i en klass för sig....... Såtillvida att inte Morrison Islay Legend finns på banan... Den var grym och vart faaan har den tagit vägen??? Immodium så är det så att samma idiot som bestämde att den inte fick finnas, samma idiot har nog nu bestämt all Loka i mörkgrön kork inte får finnas längre.... Samma idiot tog även med sig Loka i orange kork....som sagt idiot, björnbär blääääää.....snyft....Totta snyft....

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Sundsvallsvodkan är nedlagd sedan flera år, det var en marknadsföringsgimmick, en kortlivad snordyr finsprit för USA-marknaden. Den fanns på Arlanda ett tag också. Casinot i Sundsvall köpte upp vin och sprits förråd, de kan fortfarande ha i sortimentet. Snygg flaska, kul att den är så välgjord i detaljerna med tanke på att kundgruppen knappast vet hur församlingsvapnen i Sundsvalls kommun ser ut. Smaken som vodka smakar,  jag känner ingen skillnad. Prislappen som sagt hög.

Black Ribbon är annars en riktigt god blended från Heffnerskajen. Rekommenderas om ni missat den, tror inte den är någon storsäljare men det borde den vara. Vin och Sprit kan sin sak.

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Sundsvalls Vodka, jag fick en sådan när jag fylld jämt, totalt oprimtal asså... Sundsvalls Vodkan är så jävla fin så den säljs BARA  på det utrikiska sortementet om ens där..... Vodka med kork, ba en sådan sak lixom.... Faan, jag vill vara en kompass, inbäddad i sprit hela sitt liv lixom....;-)

Sv: Maiden på SVT !
Paddan: Åh, natten är räddad! ;-) Det stämmer bra det. Den ingick i maratonhyllningen till Heavy Metal förra sommar´n. Dock ser väl de gossar som deltar just nu mest ut som att tillhöra glamdelen av -80-talet. Men men, brutalbra är det i vilket fall!

Tänk att en dokumentär som består av en videoupptagning från en parkeringsplats före en hårdrockskonsert kan bli så bra och talande för hur det faktiskt såg ut. Forza Heavy metal parking lot!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Äsch, vodka var det ju. Då får jag tydligen sova på saken.

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Det får väl bli en sån här då...

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Hög puls och kavata... Ja, jag godkänner för jag själv blev lite skitskraj..... Ja, jag godkänner om du lovar att ALDRIG äta hajfenssoppa, tänk på att det är immodium en av jordens äldsta innevånare som glider lite kungligt och spanar på oss idioter..... Hajar ni ene eller....? Önska på....

Sv: Hitta bilden!
Jag så på nätet att någon stackars badare blev hajdödad idag i Florida. Usch. Man ska hålla sig hemmavid. Ge mig en bild på en flaska Sundsvallsvodka.


Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Haj och bur och förmodligen hög puls på de med kamerorna

Sv: Maiden på SVT !
Paddan: JAAAA, mera hårdrock till alla.... jag bandar mens jag väntar på en skitskraj räkel.....

Sv: Maiden på SVT !
Dream Team: I väntan på Maiden-konserten och 80-talsnatta så kan man alltid se på dokumentären "Decline of Western Civilization 2: The metal years" som börjar om en dryg kvart på SVT2. Har för mig att den dokumentären även var med på SVTs Hårdrocksnatt förra året.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Då vill jag se någon skitsraj räkel i en bur där man väntar på gulliga vithajar......jag känner en tjej som har varit där och det var värt ALLT... ät inte hajfenssoppa för då gillar jar Er inte......

Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Wish away!

Sv: Hitta bilden!
Salle: Är inte segling härligt, avgasfritt och ljudlöst som farsan sa... Vassego här har ni Victory Challenge i lite motljus....

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag seglade ju in på båtar & fartyg där ett tag så jag vill se den svenska båten som vill segla America's Cup 2007.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Oj. Vilken överraskning. Jag hade tänkt mig en 2 milesoval eller så:-)

ÖNSKA!!!!!!

Sv: Hitta bilden!

Sv: Hitta bilden!
Salle: Oerhört glad. Men jag tror nog att Antonio är minst lika glad. Vilka härlig race det var ikväll. Semin när Antonio kör om Tony var bara för mkt:-)


Vi fortsätter med speedway. Jag vill se en asfaltsoval.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Om Antonio är "jävligt glad" där, vad är då Tony Richardsson?

Varsågod.

Sv: Hitta bilden!
Salle:

Hyfsad glad är väl grabben, eller?


Sv: Hitta bilden!
Poffa: Kommer inte på nåt bra så jag snor Friman SR's önskning rakt av.

en jävligt glad Antonio Lindbäck...

Sv: Hitta bilden!

Salle:

Ja, den är stor nog. Önska.


Sv: Hitta bilden!

Friman SR:

Tyvärr kan jag inte godkänna den, då jag ville se en staty. Men keep on trying så skall jag leta efter en glad Antonio Lindbäck så länge.


Sv: Hitta bilden!
Poffa:
[url=www.co.union.oh.us/History_of_the_Courthouse/Lady_Justice_b.jpg]Är den stor nog?[/url]


Hittade denna när jag sökte förresten.

Vad betyder dessa domartecken?
[url=www.policy.lv/polit_real_en/i/en/tiesnesi_255x203.jpg]Checking out from behind?[/url]
Och vad är straffet för den förseelsen?

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Staty och staty... Jag låter Er sniffa lite eftersom jag aldrig godkänns.. Å skulle jag mot immodium ha rätt då vill jag se en jävligt glad Antonio Lindbäck...

Sv: Hitta bilden!

Salle:

Då vill jag se en bild på en Justitiastaty. Gärna en stor och ståtlig sak.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: 'kej rå... Önska på!

Sv: Hitta bilden!

Salle:

Jag då, jag då?


Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Visst är det en snygg modell av en högsjöbogserare. Men jag kan inte godkänna den.

Sv: Hitta bilden!
Salle:

Varsågod, kolla på den här.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tror att vi överbryggat broönskningarna för ett tag nu, så...
Now to something completely different!

Jag vill se en högsjöbogserare.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Kul länk:-)

Du har nog rätt att det är ett öre på bilden och får därmed önska.

Här kommer min sista bild på kombinerade broar.

Denna bro över Vindelälven vid Sandsele är numera kombinerad utan endast en järnvägsbro. Men den såg ut så här på tiden det begav sig: hem.bredband.net/ulferi/pics/rr/JPOW/BZT_859_D04128_02.jpg

Som sagt: -ÖNSKA!


Sv: Hitta bilden!
Salle: På tal om Bro. Jag vill se en bild på ett öre.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jo den dög... Önska på!

Sv: Hitta bilden!
Salle: Detta fartyg är väl stort?

home.rixtele.com/~Bror/v95bs27.jpg

Sv: Hitta bilden!
Salle: Inget fartyg på denna länk utan en till kombinerad bro.
f15.parsimony.net/forum25608/messages/498843.htm

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Vi fortsätter med nuvarande bro-temat.

Jag vill se ett STOOORT fartyg passera under en bro.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Visst är de speciella och vackra de broarna.

Här har du en till från Oxberg
web.telia.com/~u58613875/broxber1.html

Önska!!!

Sv: Hitta bilden!
Frisco:
[url=www.tellerup.se/jarnvag/bild/031510.jpg]Bron över ljusnan i Sveg[/url]

Sv: Hitta bilden!
Salle: Du får en guldstjärna för den fina bilden. Men tyvärr ger jag inte rätt utan försöker förklara mig lite bättre.

Jag vill se en bro där JÄRNVÄGSTRAFIK och BILTRAFIK samsas på samma yta. Dock ej samtidigt.

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Kanske inte klassas som tåg men samsas gör dom. Dessutom går ju tunnelbanan under vägbanan på [url=www.tramways.com/tramways/stockholm/sthlm1/18max.jpg]St Eriksbron.[/url]

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Om jag fattat det rätt var skeppsbron en pålad bro som gick längs med stranden för att djupgående båtar kunde komma in för lassning/lossning innan kajerna som nu finns byggdes.

« · 553556 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja