Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
« Föregående · 713292 Till forumet
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack: "Avskaffa negativismen, skaffa digitalkamera!"
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack:
Anna Sjödin är plakat.. haha
Denna då: Stöd Scan, Skjut en Vegan =)
Anna Sjödin är plakat.. haha
Denna då: Stöd Scan, Skjut en Vegan =)
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Lumber Jack: Driver du med arbetarrörelsen? TA DIG I åDALEN.
I övrigt vet jag vad Per Fosshaug ska ha på sitt plakat: Jag bär bandyroll.
I övrigt vet jag vad Per Fosshaug ska ha på sitt plakat: Jag bär bandyroll.
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Frisco: "Vem ska man tro på när det är så här?"
Manlig antikvinnoprästdemonstrant
Manlig antikvinnoprästdemonstrant
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
mattias - 74: Stöd Bofors,Bli kanon får det stå på min.....:-)
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
mattias - 74, DB 04 mfl: PÅ mitt plakat skulle det nog slå Brage har Fått nog!!
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Bafucin: "Leksands IF, snart på en uterink när dig" kanske.
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
Stigsson: den har jag hört förr men med ett bättre lag inblandat
Sv: Vad står det på ditt plakat 1:a Maj?
MRMILAN:
På mitt plakat stod det "Fri sprit och bredare trottoarer".
På mitt plakat stod det "Fri sprit och bredare trottoarer".
« Föregående · 713292
Här är ett från mig: "Jag bär banderoll, Anna Sjödin är plakat!"
Åsså ett till: "Utrota arbetslöshet, sjukdomsklassa trygghetsnarkomanin!"