Det tionde guldet
« Föregående · 2333314 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Grattis, ni spelar en helt fantastisk hockey just nu, erkänner gärna det.
Har svårt och se Rögle vända detta, tror deras 7 matcher mot IKO sitter i fortfarande.
Grattis, ni spelar en helt fantastisk hockey just nu, erkänner gärna det.
Har svårt och se Rögle vända detta, tror deras 7 matcher mot IKO sitter i fortfarande.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Glädjen i ögonen över att spela slutspel och chans på Guld lyser fullkomligen på FBKs spelare! Ser inte tillstymmelse till det i motståndarlaget . Det 10e är med största sannolikt på G !
+ 2
Sv: Det tionde guldet
pjåtor: Ja någon form av harmoni har infunnit sig , som
Inte setts till på några år
Och att sonen till GuldRagge gör segermål får ses som ett tecken
2-0 i matcher betyder inget vunnet, men 2-0 är bättre än 1-1 det är sen gammalt
Vi kan bättre
Roligt att vara på plats på betongen denna match
Inte setts till på några år
Och att sonen till GuldRagge gör segermål får ses som ett tecken
2-0 i matcher betyder inget vunnet, men 2-0 är bättre än 1-1 det är sen gammalt
Vi kan bättre
Roligt att vara på plats på betongen denna match
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Vore en dröm om GuldRagges son får möta Luleå efter 25 år och dunka in ett avgörande slagskott i ribba och in. Tänk om det kan hända då skulle jag sabrera flera av mina vällagrade årgångschampagner i jordkällaren med min sabreringssabel och i skenet av tänt stearinljus jubla och bli riktigt go
+ 1
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Tack ska du ha. Just nu sitter jag i solen med en kall staro igen och börjar uppladdningen för viktiga match 3. Skulle vi på något vis knipa denna, få seriesegrarna det tufft
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Får se om domarna kan hitta ngn utvisning på Rögle i afton
De har svårt att blåsa mot seriesegrarna detta slutspel
Att endast fått spela 11 boxplay på 9 matcher i ett slutspel torde vara unikt. Tar man dessutom bort för too many och liknande så är det verkligen iögonfallande vad domarna dömer i deras fördel
De har svårt att blåsa mot seriesegrarna detta slutspel
Att endast fått spela 11 boxplay på 9 matcher i ett slutspel torde vara unikt. Tar man dessutom bort för too many och liknande så är det verkligen iögonfallande vad domarna dömer i deras fördel
Sv: Det tionde guldet
Svanru: En ok bortaperiod mot favoriterna, borde väl fått ngt PP till , men domarna gör så gott de kan
Tycker vi står upp bra mot deras förväntade offensiv , fortsätt så här så har vi chansen
Vi kan bättre..
Tycker vi står upp bra mot deras förväntade offensiv , fortsätt så här så har vi chansen
Vi kan bättre..
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Bra inledning av andra mot guldfavoriterna och där kom ledningsmålet , snyggt!
Sv: Det tionde guldet
Börjar likna en träningsmatch mot Örebro tror att det var i början på 80-talet typ 47-3 i skott och 1-2 i resultat.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: 3-2 Rögle , blir spännande detta.
Men all press på Europamästarna såklart. De kan inte hamna i 0-3 underläge
Men all press på Europamästarna såklart. De kan inte hamna i 0-3 underläge
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: men det är bedrövligt försvarsspel a la grundserien vi kanske behöver den här uppsträckaren. Om inget drastiskt händer lär Rögle skjuta 21 skott och göra 7 mål
Sv: Det tionde guldet
Domarna röjer mot FBK. Grattis Rögle det bli minst två matcher till trots halv period kvar. Krävs ett mirakel och att domarna inte är enögda för att det skall bli ett annat resultat.
Sv: Det tionde guldet
Ja då var debaklet i Skåne klart uselt försvarsspel gav skåningarna ståpäls. Det krävs mer jävlar anamma och domare som inte går på alla filmningar.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Underhållande game 7 just nu i silverstaden övik
8 mål redan första två perioderna
8 mål redan första två perioderna
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Jodå, det tror jag , det är eniga i att HA är en mer underhållande liga än shl så de sitter nog och njuter
Förövrigt knepig match , tycker inte löven är bra , men Modo är sämre och domarna sämst
Förövrigt knepig match , tycker inte löven är bra , men Modo är sämre och domarna sämst
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Jaha Modo vek ner sig igen när det började gälla på allvar. Inte förvånad, men lite tråkigt ändå att inte få se den mot Hv
Sv: Det tionde guldet
Snart dags för semi#4 . Hur skharr det gå, hur skharr det gå, hur skharr det gå.....
Sv: Det tionde guldet
TheEngulf: spännande om de våra straffas av filmningar. Blistedt är praktfilmare
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Rögle blir ju totalt bortdömda i den situationen som ger ert PP och 2-0. Är det några som ska skämmas så är det väl de två huvuddomarna
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Fruktansvärt dålig nivå på domarna skulle jag vilja säga.
Finns det någon som på allvar kan tycka att Edström får en korrekt tvåa?
Finns det någon som på allvar kan tycka att Edström får en korrekt tvåa?
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: Nej, men sett över serien så har vi fortsatt fått för få med rätt stort antal.
Tar gärna några till på alla deras förseelser
Tar gärna några till på alla deras förseelser
« Föregående · 2333314 · Nästa »
