Det tionde guldet
« Föregående · 2336044 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: jag måste kolla på repris efter matchen, såhär på plats är det svårt att hänga med ibland
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: Rögle blir rövknullade ”no lube” och är strax ute för i år, bara att glädjas!!!
Sv: Det tionde guldet
Nu fick Rögle en jättekompensation en femma för en löjlig förseelse men vi är vana att bli förfördelade.
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Ja vi har alla emot oss nu fick de hjälp då de blev skitnödiga efter 3-0.
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: Förstår att du håller på Rögle FBK hatare som du är. Nu har domarna hjälpt Rögle till två mål och dom utvisningarna var helt ok enligt hatarnas syn. Kan du inte dra till losersidan
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Höll på er mot SAIK. Såg inte femminutaren men tvåan för hakning som gav fem mot tre är ju korrekt. Vet inte riktigt var losersidan är. Inget lag har väl vunnit något än?
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Alltså, så mycket håller jag inte på Rögle. Korrekt utvisning på Bengtsson. Klumpig var den
Sv: Det tionde guldet
Timrå Isstadion: Nu såg jag femman. Solklar och det lär bli en avstängning. Sånt går inte att försvara. Ful och onödig
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: Absolut säkert 5 matcher vilket sker mot bara vissa lag. Crosschecking mot halsen eller farfars slowfoxtrot renderad intet så är det. Nu fick Rögle en straff halleluja .
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Jag har alltid tyckt att lag ska få välja straff eller PP. Jag hade tagit PP allt som oftast.
Fem matcher blir det knappast. Skulle gissa på två. Det tycker jag den är värd
Fem matcher blir det knappast. Skulle gissa på två. Det tycker jag den är värd
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Karpo: Skrikegård har säker lyckats med att skrika sig till flera avstängningar på de våra. Men Albert vår junior som jagar på publiken❤️❤️❤️
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Hemma från arenan nu. Var en underhållande match. Kändes tryggt efter att straffen räddades
Borde väl fått några mer mål, men en bra rifalk och ramarna var ivägen. Hoppas på bättre utdelning kommande match
Vi kan bättre
Borde väl fått några mer mål, men en bra rifalk och ramarna var ivägen. Hoppas på bättre utdelning kommande match
Vi kan bättre
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Peppe Lundh som väntat avstängd, plus böter
Med bötesbeloppet ser vi att han har en lön runt cirka 50000kr/ månaden
Rimlig lön tycker jag
Med bötesbeloppet ser vi att han har en lön runt cirka 50000kr/ månaden
Rimlig lön tycker jag
Sv: Det tionde guldet
Alla verkar sjukt sömndruckna. Har alla fått barn i natt? Nej Rögle har verkligen sovit och jobbar febrilt och det ger utdelning. Vi får nog ladda om till match 6 om det inte sker ett mirakel.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Gjort våra två sämsta perioder på ett par månader och ligger ändå bara under med 1 mål på bortais mot Europamästarna, starkt på sitt eget vis
Vi kan bättre
Vi kan bättre
Sv: Det tionde guldet
Vår chans till final är nu på tisdag. Den gråtande Abbot får förhoppningsvis inte domarnas fördelar och att deras avancerade filmningar inte får resultera i utvisningar. Men jag är tveksam då vi tydligt har hockeysociteten emot oss men hoppas att vi kör över Rögle. Vi skall inte bjuda på att Skrikegård och Christian (SR) blir blöta i byxorna när de som representerar FBK hatet får framgång.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: När du skriver som nu ökar inte sympatierna för ditt lag. Jag såg matchen i fredags och såg inte att Rögle hade domarna med sej direkt. Blir så trött på alla på HS som alltid alltid gnäller på domare när man inte vinner.
Så vi hoppas bästa laget vinner då, får man tippa så vinner ett grönvitt gäng denna serien
Så vi hoppas bästa laget vinner då, får man tippa så vinner ett grönvitt gäng denna serien
+ 2
Sv: Det tionde guldet
puffe: Ingen tvingar dig men i match 4 grät Abbot ut om deras utvisningar och i match 5 när Rögle fick dubbla antalet PP då hyllade Abbot domarna
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Det är väl bra att man kan ändra sej, speciellt om man haft fel. Borde många på HS lära sej av. Nu gäller detta inte dej, utan generellt. Blir trist när det alltid är domarnas fel att ett lag förlorar. Ibland kan ju förlorande lag t.o.m vara lite sämre och värda en förlust.
Har som sagt bara sett match 4 och då var Färjestad oerhört speediga och giftiga, oavsett domarinsatsen.
Har som sagt bara sett match 4 och då var Färjestad oerhört speediga och giftiga, oavsett domarinsatsen.
Sv: Det tionde guldet
puffe: En Tjeck å Slovak slår på en MoDoit i bilden här ovanför. Man blir lite glad ändå. Det ska smälla lite när det är grishockey och griserier...
+ 1
Sv: Det tionde guldet
{9682}: Det var en härlig säsong med massor av stjärnor kvarten mellan FBK och MoDo var riktigt grisig och fruktansvärt tuff tyvärr avslutades säsongen i Scandalium med en inkastad puck i mål. Jag hade hellre haft en bild ovan när 118 kg leker kast med liten Jurgårdare än MoDoiten som lyckades provocera fram ett matchstraff men beundrar modet att ge sig på en dubbelt så stor spelare
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: MoDo och Färjestad är rätt lika. Ni är tokmycket bättre på hockey idag, men det finns en grinighet som alla i våra landskap gillar. Från Loob till Foppa.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Jag stod en meter från fighten(som tur var med plexi emellan) Chara provocerade Hinote så in i helvete. Till slut lessnade Hinote o gav tillbaka, sant det.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
puffe: Nja tror inte att Chara provocerade myggan utan MoDoiten hade en uppgift att få ut Chara men kolla på gärna på Youtube det är härliga minnen.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Dock ej så härliga minnen när Nordström 'bara försvarar sej'. Startskottet till den infekterade serien
www.youtube.com/watch?v=CsjGK9WnSYU
www.youtube.com/watch?v=CsjGK9WnSYU
« Föregående · 2336044 · Nästa »