Färjestad - Frölunda
« Föregående · 168708 Till forumet
Sv: Färjestad - Frölunda
Lunkster: här är det ingen som tar ut nått i förskott, faktiskt lite orolig ang imorgon, vi spelade inte bra mot dif, har iof inte sett hur ni har spelat men vi måste höjja oss inför imorgon.
Och jag kommer att dricka pilsner oavsett om vi vinner eller loosar ;)
Och jag kommer att dricka pilsner oavsett om vi vinner eller loosar ;)
Sv: Färjestad - Frölunda
Fina grabbar: Det kommer ni allt få göra... ta gärna ut segern i förskott... då blir det bara skönare att vinna.... och om nu FBK skulle vinna (Insh Allah) så kommer jag att personligen lova att dricka en pilsner....
Färjestad - Frölunda
Hoppas att ni skärper till ert spel tills på torsdag! Vi indianer vill ju gärna spela om poängen.
« Föregående · 168708
Men det kommer bli jämnt..mitt reslutat 5-2 till FBK