fbk-vf
« Föregående · 132529 Till forumet
Sv: fbk-vf
easy:
Efter det jag såg i Tisdags så kan jag inte hålla med om att skyttet har lossnat.
Första målet berode på ett underbart pass av Jögge.
De 2 målen som ToTo gjorde i PP berode helt o hållet på Uffe som har ES klart bästa spelsinne.
Men man kan ju hoppas att det lossnar o då gärna på VF ;-)
Efter det jag såg i Tisdags så kan jag inte hålla med om att skyttet har lossnat.
Första målet berode på ett underbart pass av Jögge.
De 2 målen som ToTo gjorde i PP berode helt o hållet på Uffe som har ES klart bästa spelsinne.
Men man kan ju hoppas att det lossnar o då gärna på VF ;-)
« Föregående · 132529
Indianerna är krigsmålade och redo för match! :-)