Det va period 1 under detta slutspel. 1-1 står det. 0-1 efter 27 sek, Nordström på pass från Hållberg. FBK dominera men när LIF kvittera genom Lodin efter 14.37 blev det betydligt jämnare. Skotten står 8-4 i FBK-favör. Det märks att det e slutspel. 22 utvisningsmin för LIF o 10 för FBK. FBK-ledning skulle va mer rättvist, men det e ju hockey. Får väl hoppas att rättvisan visar sej i 2:a, då FBK ska dra ifrån!
Andra perioden vann LIF med 2-0. Står nu 3-1 alltså =( Skotten vann LIF med 7-4 i 2:a. 3:e perioden inleds med pp för LIF, blir det 4-1 då är matchen körd, tror jag. Tidigt mål e nyckeln till segern i denna match.
Sebbe: Håller helt med JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
eltifoso: Fint med Åslund. Frågan är om det kommer komma ett nyförvärv som är bättre än den förläningen. Jag är lite orolig för Ejdsell, är inte säker på att han är rätt att ta tillbaka. Men jag har haft fel förr, även om det är ... | Läs mer
En smakstart med tidigt mål hade man inte tackat nä till =)