svanru: Göteborgare blir aldrig nervösa, vet du inte det? :)
SSK - FBK
190306 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK - FBK
svanru: Ganska bra artikel... hockeyoraklen gör allt för att hålla ryggarna fria och inte göra om samma misstag som de gjorde ang TIK.... hur som helst så har han mycket rätt ang Jönssonligan.... jag kan faktiskt helt lugnt säga att jag tvivlade inte en sek på den mannen och kedjan.... Så det så...!!!
Lunkster - en livsstil
Lunkster - en livsstil
Sv: SSK - FBK
danoj: FBK är kända för att släppa fram juniorer genom årens lopp. Framförallt har de värvat 16-18 åringar, som har fått sin slututbildning i FBK. Jag kan räkna upp 100 tals. Ett exempel är Hysse som jag tror spelade ett år i VF med viss framgång. När det gäller Virtanen så är han ett komplement till ett spelskickligt lag ingen nödlösning utan säkert en nödvändig förstärkning i slutspelet då spelet blir tuffare och fulare. Virtanens roll som polis och rensa framför egen och motståndarnas kasse är kanske ingen ideal uppgift för en junior. Via länktipset kan ni läsa en artikel i GP. Göteborgarna börjar bli nervösa.
Sv: SSK - FBK
carina: Förvisso, han kanske uttryckte sig lite klumpigt men jag håller ändå med honom i vad han menar, klubbarna gör ju hellre som så att dom köper in en "rutinerad" finländare, tjeck lr vadomshellst istället för att ge en junior chansen, visst det kan vara en risk att satsa på en junior när någon i den ordinarie uppställningen går sönder, men det kommer absolut att löna sig i längden. Där är vi för fega i sverige, undantaget conny evensson som vågar släppa fram ungosmarna och låter dom göra misstag, en vis man sade, man måste våga misslyckas för att lyckas.
Sv: SSK - FBK
Jaha.....Grattis till 3 välförtjänta poäng. Jag skäms över att mitt SSK inte kunde stå emot bättre än vi gjorde. Som det ser ut nu så är en kvalserie inte långt borta.....
Länkar:
http://www.synvinkel.net
http://www.synvinkel.net