Sv: SSK - FBK
BJ: Det känns så att den stora lila maskinen har kommit igång ordentligt. Vi får väl en bra fingervisning mot Timrå och VF under januari.
PS SM guld vrålen i GBG har dämpats nu när FBK har vaknat.