Inlägg: 1615842
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso:Härligt att vi gjort tre riktiga turmål, haft domaren med oss och sist inte minst publiken är fullt upptagna med hm älgar.
Jag tror att det blir oerhört tufft i tredje
Men det har varit några tillfällighetsmål som trillat in för oss och med detta spel dröjer det nog inte innan stora starka Brynäs vänder denna matchen precis som de brukar.
Men härligt att vi ger dom en match iallafall