Inlägg: 1615849
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Svanru: Riktigt härlig kämpaseger, skönt att Brynäs fick göra några mål.. Sådana här segrar bygger mycket mer karaktär än en överkörning skulle gjort
Men nästa match ser nog annorlunda ut, då om någon gång kommer nog duktiga Brynäs ut med rejäl revanschlusta
Kommer bli en riktigt svår nöt att knäcka
Men nästa match ser nog annorlunda ut, då om någon gång kommer nog duktiga Brynäs ut med rejäl revanschlusta
Kommer bli en riktigt svår nöt att knäcka
eltifoso:Härligt att vi gjort tre riktiga turmål, haft domaren med oss och sist inte minst publiken är fullt upptagna med hm älgar.
Jag tror att det blir oerhört tufft i tredje